Selasa, 22 November 2011

SESEKALI BILA KESEDIHAN BERTANDANG....


...macamna yer nak luahkan perasaan sedih,hiba n tak puas hati tanpa melukai @ memburukkan sesiapa....


pada hakikatnya kesedihan bertandang tentulah ada sebabnya
.....dan pada hakikatnya juga aku sebenarnya tak pandai nak meluahkannya!
kekadang tu ada yg membuatkan dada ini menjadi 'sesak',fikiran jadi celaru,serba tak kena....
dan padaNya....aku merintih,mengadu,berharap n berserah!
pernah seorang teman a.k.a jiran baikku,'offer'utk mendengar apa jua masalah atau apa2 yg terbuku di dada,....andainya aku boleh meluahkan!
dah jauh sangat perjalanan hidup ini,pastinya banyak yg telah dilalui....
sebenarnya aku lebih selesa begini.....
jarang sekali ku toleh kenangan lalu....
andai dikenang yg pahit...airmata pasti menitis
kerna berjayanya aku harungi
andainya yg manis ku kenang
pastinya jua airmata yg berjurai
kerna kenangan manis itu terlalu indah 
pastinya tak akan kembali lagi...
Aku hadapi hidup yg mendatang
Dengan beusaha menjadi yg lebih baik dari semalam
selainya aku berserah pdNya




-kekadang kita tak mampu utk memuaskan hati semua org...
andainya mereka juga mampu menerima hakikat, aku jua manusia biasa!
-kekadang aku menangis utk jadi manusia yg sempurna
dan akhirnya ia menjadi bosan dan tersungkur
Ya ilahi....dan setiap itulah aku sentiasa diberi peluang utk
...mencari jalan pulang!
...subhanaallah....aku merindui kasih sayang dan ehsanMU!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

irham...

Lilypie Kids Birthday tickers

iqbal...

Lilypie Kids Birthday tickers

ikhwan...

Lilypie Kids Birthday tickers

imran...

Lilypie Kids Birthday tickers

iman danish...

Lilypie Kids Birthday tickers

ilyas adam...

Lilypie Second Birthday tickers

...PENGIKUT