Rabu, 22 Jun 2011

<(*~*)>...mula berdikari


kadangkala tanpa kita sedari anak2 kita membesar setiap detik.Untuk pertama kalinya aku membenarkan baby adam makan tanpa dibantu.Rupa2nya ...dah pandai makan n kunyah sendiri.Selama ini aku akan rendamkan biskut itu dlm air susu @ aku akan berikan selepas aku kunyahkan!Selepas ini aku tak perlu lagi membantu bila adam makan,cuma perlu melihat supaya tak tersedak@tercekik.Sedekit demi sedikit aku melepaskannya.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

irham...

Lilypie Kids Birthday tickers

iqbal...

Lilypie Kids Birthday tickers

ikhwan...

Lilypie Kids Birthday tickers

imran...

Lilypie Kids Birthday tickers

iman danish...

Lilypie Kids Birthday tickers

ilyas adam...

Lilypie Second Birthday tickers

...PENGIKUT